joi, 5 august 2010

TODAY!!! :)



21 de comentarii:

  1. Salut, La Multi Ani !!!

    PS: Cum merge piatra belgiana pentru ascutit ? Si eu am luat una de la Catalin Sorescu.

    RăspundețiȘtergere
  2. @cookie & Len: thanx! :)
    @Vlad:piatra e foarte ok, dar eu inca mai lucrez la tehnica de ascutit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!! Din tort se poate sa gustam??? Vad ca este cu martipan crema de unt si fructe de padure :D :D yum yum!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! cu sanatate si tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI!Petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îţi zic, mă aşteptam; dacă fac un pas în spate şi mă uit la ultimele trei straturi de blog looks like tort de îngheţată to me :) so, la mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti al 3-lea om frumos pe care il cunosc virtual si a carui zi este azi(ma rog, ieri :) )La multi, multi ani! Toti fericiti, sanatosi, cu iubire si bucurie!Cu drag, Ilinca

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani !
    Sa fii iubit ,sanatos si plin de voie buna.

    RăspundețiȘtergere
  9. @All: multumesc mult pentru urari, they made my day! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani tie si mie sinteti nascuti in aceasi zi..sanatate si tineo tot asa.
    Salutari

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani Florin! Sa fii iubit! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. dood, ai 35 si aproape o luna.
    get over it si srie ceva :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...