luni, 8 februarie 2016

SALAMUL SASESC ARE ACUM O ETICHETA PE MASURA!

Acum cateva zile am aflat ca doar 6 sasi stiu reteta originala a Salamului Sasesc de la Cris-Tim. Am cautat mai multe informatii despre asta si am gasit pe 6sasi.ro mai multe detalii despre probabil cea mai populara marca de mezeluri din Romania. 

Povestea spune ca fiecare dintre cei 6 sasi are indeletniciri foarte precise in realizarea Salamului Sasesc insa sasul Martin este cel care stie secretul pastrat de atata timp al acestui foarte indragit produs. 



Lansat de Cris-Tim in 2002, Salamul Sasesc si-a schimbat imaginea. Il veti putea gasi la raft in aceeasi forma inconfundabila dar cu o eticheta noua avandu-l ca personaj central pe sasul Martin, maestrul breslei sasilor priceputi. Pe langa sortimentul original, in gama mai sunt doua sortimente de produse: Salamul Sasesc Picant si Salamul Sasesc cu piper verde.

Un lucru la fel de important de stiut este si faptul ca Salamul Sasesc este primul produs de la Cris-Tim care a fost conservat natural prin Tehnologia de Inalta Presiune (HPP), o modalitate moderna de conservare a alimentelor, gata ambalate si etichetate, care utilizeaza apa rece la o presiune de 6000 de bari. 

Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste aceasta tehnologie ca procedeu suplimentar in asigurarea la un nivel inalt al sigurantei alimentelor si prelungirea termenelor de valabilitate, astfel incat sa se pastreze caracteristicile organoleptice, nutritionale si prospetimea originala pe toata perioada de valabilitate.

Si pentru ca eu mi l-am ales pe sasul Ludwig cel inventiv, care printre altele este responsabil si de forma deosebita a Salamului Sasesc, o sa pregatesc o reteta speciala saptamana viitoare in care o sa incerc sa-l impresionez atat prin forma dar mai ales prin gust, asa ca stati aproape!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...