joi, 12 iunie 2014

CONCURS HEINNER

Hai ca a venit vara, s-a umplut de fructe la piata si ar fi pacat sa nu va faceti un suc fresh din ce vreti voi, motiv pentru care va invit sa participati la acest minunat concurs la care puteti castiga un super juice maker oferit de prietenii de la Heinner.


Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu cu mixul vostru preferat de fructe pe care le-ati stoarce cu acest juice maker si apoi sa aveti noroc la tragerea la sorti care va avea loc vinerea viitoare, pe 20 iunie. :)

Termenul limita pentru intrarea in concurs este pana la sfarsitul zilei de joi, 19 iunie, iar castigatorul va fi contactat pe email-ul pe care l-a lasat cand a comentat, asa ca nu uitati de acest aspect.

LATER UPDATE: and the winner is... VALENTINA IVAN, comentariul #9!

Felicitari!

24 de comentarii:

  1. Eu am un juicer extrem de vechi si de ne-performant dar cand ma incumet sa il folosesc, cel mai mult imi place sucul de diverse citrice, amestecate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mixul meu preferat este cel de citrice .

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place suc de castraveti cu lămâie și mentă! Camelia și adresa este camelia_harjau@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Clients@redmiuntain.ro
    ghimbir + gref + miere + scortisoara si seminte de in

    RăspundețiȘtergere
  5. Capsune, busuioc, miere. Ananas + sfecla. Adresa e catarii.catalina[at]gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Capsuni si banane, combinate cu fulgi de migdale, lapte de orez si seminte de chia. adina.tita@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena:
    Piersica +ananas +mango :)
    selen020@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Afine, zmeura, cirese, 1lime + 1\3 pahar gheata zdrobita, la final 2 frunze de menta. Heaven in a tall glass!

    RăspundețiȘtergere
  9. Capsune, banane, portocale si zmeura din belsug
    Liliana.tebeica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Morcov si mere
    Lucian Iordache

    iordache_lucian85@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. 1 grapefruit + 1 lamaie + 1/2 portocala cu frisca si scortisoara deasupra. summernight_storm@yahoo.com. (Aceasta este a doua tentativa de postare a comentariului.)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pepene rosu + afine + gheata pisata la final; simplu dar extrem de gustos. ama_11_lia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. mere+morcov+sfecla
    r_cherbel@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Ananas, morcov si sfecla rosie :-D
    corneliaoanta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. capsuni si banane
    corina.tertan@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu pot spune ca am un mix preferat ...ca sportiv ,imi prinde bine orice combinatie de fructe ,legume sau legumo- fructe ,important este ca zilnic meniul meu sa cuprinda si asa ceva.
    Mixul de fructe pe care l-as stoarce ar cuprinde : grapefruit + merisoare +lime .

    ( Daniel D )
    danny_activ@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Hmmm... Foarte greu de ales. Sucurile de fructe sunt preferatele mele.
    In seara asta imi vine in minte urmatorul mix de fructe: afine, ananas si mere. :)



    RăspundețiȘtergere
  18. Ce bine suna toate .... mai nou, imi place mult combinatia de mar cu ananas bine copt si putina piersica/portocala/morcov (depinde ce am in stoc), iar la sfarsit adaug menta si o lingurita de pudra de orz verde (un energizant excelent care uneori :-D inlocuieste cafeaua de dimineata). Adina A (adinavaduva@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  19. mixul preferat : capsuni,portocala,mango,kiwi
    Ana
    car_car85@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. mixul de citrice.
    evahossu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Enuntul suna asa : ""Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu cu mixul vostru preferat de FRUCTE.." unii au lasat comment cu mix de legume si fructe ,ati luat in considerare toate comentariile ?
    (ana)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, toate comentariile au fost luate in considerare.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...