luni, 7 ianuarie 2013

CONCURS CU GADGETS DE LA KITCHEN SHOP

Pana o sa apuc sa va povestesc despre bunatatile pe care le-am mai gatit in ultima vreme si despre gadgeturile pe care mi le-am mai cumparat sau pe care mi le-a adus Moshu', zic sa incepem anul cu niste gadgeturi foarte faine de la Kitchen Shop pe care sa le puteti castiga voi (eu le folosesc deja cu succes de ceva vreme).


Gadgeturile alese de mine luna asta sunt:


1. Recipient pentru ulei Kitchen Craft: stiati ca uleiul de masline oxideaza daca este tinut intr-un recipient transparent? ei bine, aceasta mini-canistra ajuta atat la protejarea uleiului, cat si la servirea eleganta si dozarea eficienta si uniforma.

2. Set de lingurite de masurat Kitchen Craft: acest gadget este indispensabil oricui vrea sa masoare cat mai exact cantitatile de ingrediente (contine masurile americane de teaspoon si tablespoon, plus niste diviziuni ale acestora)

Pentru a intra in concurs va trebui sa indepliniti urmatoarele conditii:
- sa aveti domiciliul stabil in Romania
- sa dati like paginii Crazy Mother Cooker de pe Facebook (unde se vor anunta si castigatorii concursurilor)
- sa dati like paginii Kitchen Shop de pe Facebook
- sa lasati un comentariu (cu un email valid, pentru identificarea ulterioara) la acest post in care sa-mi spuneti care este gadgetul vostru de bucatarie preferat (nu trebuie sa fie neaparat unul dintre gadgeturile de mai sus)
- data limita de intrare in concurs este luni, 14 ianuarie, ora 12:00.

Castigatorul celor doua gadgeturi este Anca Lache! (premiul va fi expediat prin curier)
Felicitari!

45 de comentarii:

  1. anca.lache@yahoo.com
    Gadgetul meu preferat este un mixer vertical philips, deoarece ma ajuta in prepararea unei varietati foarte mari de mancaruri: de la mini-aluaturi, la creme si sosuri fine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt multe gadget-uri care iti fac viata usoara in procesul de gatit, dar favoritul meu probabil ca va fi mereu indispensabilul cantar. A close second sunt masurile de volum - de la cups la 1/4 tsp. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca este tocmai un gadget dar cutitul este cel mai folosit saracul si rezista eroic de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gadgetul meu preferat de bucatarie e robotul de bucatarie, care ma ajuta zilnic :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Preferatul meu este BeepEgg, ceas de fiert oua. Mai laes ca atunci cand ouale sunt fierte partial, Beep Egg incepe sa redea melodia "Killing Me Softly", una dintre preferatle mele :). Cand incepe sa cante a doua oara oul este fiert tare.
    Like FB: Mara Ardelean


    RăspundețiȘtergere
  6. E greu de ales, cutitul econom, dispozitivul de scos cotorul merelor, de razuit coaja citricelor, canile de masura, feliatorul de tort..
    In orice caz, nu m-ar deranja deloc recipientul pentru ulei de mai sus :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cele mai utile in bucatarie sunt canile/linguritele de masurat cantitatile pentru a avea rezultate perfecte. Adresa mail: andrei_chirita_laurentiu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. cornea.laurentia@yahoo.com,nu cred ca am un gadget preferat dar cred ca robotul de bucatarie si cutitul sunt cel mai utilizate

    RăspundețiȘtergere
  9. familia_toncean@yahoo.com
    Oare cine nu ar vrea sa aiba un asemenea ajutor in bucatarie ???
    http://www.pentrugatit.ro/index.php?productID=5829
    Cred ca orice gospodina....macar viseaza la asa ceva!!!
    De fapt toate articolele din Kitchen shop sunt minunate, nu dejeaba Mosul a adus cadouri de la ei !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. gabryela67@yahoo.com
    Nu am un gadget preferat,toate in felul lor sunt utile,dar cred ca cutitul si masina de carne sunt foarte bune ,(robotul e bun pentru cine-l are).

    RăspundețiȘtergere
  11. Sant multe dar robotul de bucatarie si cutitul sant indispensabile d_mihaela_v@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Gadgetul meu preferat este robotul de bucatarie - cercel.bogdan@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. mariana.ciocirlan@yahoo.com
    Nu ma pot desparti de cratita...

    RăspundețiȘtergere
  14. dinydidii@yahoo.com
    Gadget-ul meu preferat este storcatorul de fructe.. Nu stiu ce m-as fi făcut fara el, mai ales ca bebe mic nu vrea nimic solid... :(

    RăspundețiȘtergere
  15. cristycret@yahoo.com
    Gadget-ul meu preferat este mixerul si blender-ul vertical... fac multe supe creme

    RăspundețiȘtergere
  16. FB:Ingrid Mayra
    claudiailungu@yahoo.com
    gadget-ul preferat este mixterul

    RăspundețiȘtergere
  17. goleanu anisoara8 ianuarie 2013, 08:40

    Gadgetul preferat in bucatarie este robotul de bucatarie care ma scuteste de multe treburi si cu care economisesc mult timp.
    goleanuanisoara@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Gadget-ul preferat e ibricul pentru ceai :)
    simone.carys@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  19. gadgetul preferat din bucatarie este robotul de bucatarie.
    lumibuc@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  20. În acest moment, râjniţa automată de piper pe care tocmai am primit-o cadou :), că mă săturasem să mojăresc de fiecare dată pentru un pic de piper proaspăt mărunţit. În altă ordine de idei, la nivel de defulare, apăsarea unui buton şi agitarea energică a pistilului sunt incomparabile :D
    FB: Ioana Ghiga
    ioanavoica la yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. BLENDERUL PHILIPS ESTE IDEAL IN BUCATARIE...FB:Oanta Dan mail:oantadan2007@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Gadgetul meu preferat este robotul de bucatarie.
    evahossu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  23. cu siguranta cutitul..Fb: Eliza Lucas, winds_air@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. opreamirccea@gmail.com
    Gadget-ul preferat e ibricul pentru cafea...

    RăspundețiȘtergere
  25. opreamarianna@yahoo.com
    Gadget-ul meu preferat este oala de presiune

    RăspundețiȘtergere
  26. cristycret@yahoo.com
    Cum eu sunt bucatarul sef acasa, va pot spune ca daca as avea un robot de bucatarie ar fi excelent. In lipsa ma folosesc de blender pe care-l consider gadgetul meu preferat.

    RăspundețiȘtergere
  27. Gadget-ul meu preferat este mixerul.
    chris1_chris@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. gadgetul meu preferat este "unealta" de curatat legumele pe care o folosesc de cate ori fac mancare chinezeasca pentru a taia morcovii, dovleceii sau castravetii in fasii subtiri sau cand gatesc tagliatele raw (din dovlecel)
    inasoricica@yahoo.com

    Sa am bafta ! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  29. Still dreaming ...;)
    http://www.pentrugatit.ro/index.php?productID=3834


    ctc_je@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  30. maria_ioana_nice@yahoo.com
    Gadgetul meu preferat este storcatorul de fructe!Imi place foarte mult sa imi prepar sucuri naturale si proaspete!

    RăspundețiȘtergere
  31. planet_florin@yahoo.com
    Gadgetul meu preferat este storcatorul de fructe

    RăspundețiȘtergere
  32. ionelagherghel@yahoo.com
    Gadgetul meu preferat este robotul de bucatarie nu ma pot lipsi de el...fb Sofia Bianchi

    RăspundețiȘtergere
  33. Greu de spus, sunt atat de multe, insa nu mi-as mai putea imagina viata fara robotul de bucatarie!
    FB: Postolache Violeta, like e dat de mult la ambele pagini
    vio_dreams 2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Gadgetul meu preferat este blenderul de mână! Mulţumim pentru concurs!
    facebook: Alexandra Sîrbu
    e-mail: alexanddra.sirbu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  35. Gadgetul meu preferat pana acum este blenderul, nu stiu ce m-as face fara el(paseaza, toaca). visez insa in bucataria mea la un robot de bucatarie marca Kenwood. adresa :fluturas_laura@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  36. preferatul meu este robotul de bucaterie

    RăspundețiȘtergere
  37. blenderul :) razorblade_skadi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  38. Gadgetul meu predferat este mixerul, nu stiu cum ar fi bucataria mea fara el :)
    poliana_me@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  39. Mixerul. Nu-mi imaginez viata fara el :D
    e-mail: lady_dyralu@yahoo.com

    Like FB: Cismaru Camelia

    RăspundețiȘtergere
  40. goleanu anisoara13 ianuarie 2013, 13:34

    Robotul meu de bucatarie! imi economiseste timp ,face treaba repede si bine!
    goleanu anisoara
    goleanuanisoara@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  41. FB Gabriela Schuster
    gabrini2000@yahoo.com
    gadgetul meu preferat este robotul de bucatarie

    RăspundețiȘtergere
  42. concursul s-a incheiat (am sters comentariile anonime, duplicate sau postate dupa incheierea concursului)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...